joi, 3 septembrie 2009

Si primul raspuns din partea mea

Andrei,

Banui ca asta e o gluma nu ?

Iti spun eu care sunt solutiile:
1) imi tii site'urile pana expira pachetul de hosting
2) imi mut site'urile dar imi returnezi banii platiti pe ultimul an
3) imi tii site'urile pe vps pana la expirarea pachetului bachus fara sa platesc nimic in plus.
...si cred ca ar mai fi.

In principiu, daca problema vine de la tine, eu nu trebuie sa suport consecinte.
Deci pana in 10.03.2010 eu nu ar trebui sa platesc nimic iar site'urile mele ar trebui sa functioneze bine mersi.
In ritmul asta nu vad sa faci afaceri profitabile sincer. Intamplator lucrez in domeniul hosting/register prin uk si problema se pune total altfel.

Numai bine!

Asa am crezut eu de cuviinta sa raspund la mailul de mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu